hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Helgen!

Av Helen - 9 februari 2009 11:08

Har varit lugn men otrolig kall och snöig. Men nu när jag skriver har det äntligen slutat snöa och SOLEN är framme. Så otroligt mycke snö som kommit. Längesedan man såg så här mycke snö faktiskt.

Ja helgen har väl varit rätt lugn. Fredag kväll var det några kompisar åt erika som var här och fnissade lite. Så som bara 5 tonårstjejer kan ; ). Tittade lite på tv och sen var det nattinatt.

Lördag är den bästa dagen på hela veckan, så skönt att vakna, titta på klockan och bara veta att man får somna om. Klev upp vid halv 10 och gjorde frukost. Sen kom Lilla Oscar (erikas pojkvän) och vi åt lasagne. Missade du emelie ; ). Sen på kvällen kom några kopisar till erika igen och fnissade några timmar. Men det är ju bara kul att dom VILL komma och vara här. Bättre dom är här än ute och dräller någonstans.

Söndag var lugn. Hade tvättstugan. Lagade god middag. Potatisgratäng och kotlett, sallad. mmm Skulle kunna äta kött varje dag! Skjutsade oscar till bussen som var väldigt sen (25 min) på grund av allt snöande. Men han kom me i alla fall.

Emelie och Anders köpte tapeter till oss som vi ska ha i sov rummet. Bra dom är ute och far lite överallt och gör fynd åt oss. Dom kostade bara 5 kr rullen så det var verkligen ett fynd. Så nu får vi väl ta oss i kragen och börja med sovrummet. Men nu framöver ska vi ju ner till östersund och det räcker ju med utgifter av det. Så vi får se när det blir.

I dag händer väl inte så mycket, skulle gått en sväng med dammtrasan, men det är ju så tråkigt.

Ha det gott. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards