hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

AJ AJ AJ

Av Helen - 12 februari 2009 13:33

Mår inte så bra idag. Sån jäkla värk. Har ömsom legat på spikmattan ömsom på värmedynan, men det blir bara bättre ett tag. Men men livet går vidare ändå och det är bara att inse att den här dagen kanske inte ska vara så bra : ). Ja så det har väl inte hänt så mycket här mer än att vi spelat tv spel ; ) har snart spelat ut Burnout 3 nu. Har banor kvar som är omöjliga att klara, men vi löser det nog.

Ute är det strålande sol. I morse var det 20 gr kallt men nu är det bara drygt 10 så det är skönt.

Pratade med min kära mamma i morse. Oj vad hon längtar tills vi ska komma. Hon räknar dagarna nu. Lillmamma. Ska bli kul att se hur älskade lillasyster bor också. Har ju inte en aning om hur dom bor nu.

Så nu är det bara hoppas bilen inte går sönder, kattvakten är ledig och att man inte åker på nån influensa!

Har en kompis som fyller år i morgon och dom ska visst ha lite fest i morgon och sen gå ut, får se om man har piggnat på sej och hänger med en stund.

Ha det gott.. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards