hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Helen - 17 februari 2009 10:59

Är det idag. Fy tycker inte om när det är så här kallt ute. Men tur det är varmt inne i alla fall ; ). I går kom emelie med pojkvän förbi en sväng. Dom har vart i Ume i helgen. Dom kom med våra nya tapeter som dom köpt. De var jättefina. Blir nog himla bra!

I går var ingen bra dag. Har börjat äta järntabletter då mitt blodvärde ligger för lågt, men fick såna biverkningar så nu kan jag inte äta dom. Har aldrig hört man kan bli så dålig på järntabletter, men tydligen funkar det med. Så ska ringa och prata med någon och se om det går att byta eller hur man ska göra.

I dag är det tvättstugedag. är rätt skönt att det inte är så många som tvättar i våran tvättstuga. Man kan boka tid nästan när som hellst och ha den i 2-3 dagar om man vill.

I fredagskväll när vi var ut på fest, fick jag höra nåt som tydligen etsat sej fast i min hjärna. Det var säkert inget illa ment av personen som sa det, men det tog rätt bra. Hon sa: Hur kan DU se ut som du gör och ändå ha en sån smal gubbe! Har aldrig hört någon säga nåt sånt förut, så jag har funderat väldigt mycket på det. Tänk om det är SÅ folk tänker om oss? Äsch skit samma, låt dom tänka då. Huvudsaken är att vi älskar varandra ändå.

Nu ska jag sluta tänka på det, har lagt nog med energi på det.

Jaja nu ska jag lägga lite energi på lite tv spel ; ) och på min älskling ; ).

Ha det gott. Kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards