hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Helen - 19 februari 2009 14:43

Vistt är livet alldeles underbart, komplicerat, befriande, härligt, problemfyllt, glädjerikt. Ja listan kan nog göras lång ; ). Men i det stora hela får man vara rätt nöjd ändå. Jag är det. Men tänk alla dessa som INTE är nöjd med livet. Vad ska man göra åt det? Dom som bara stressar runt för att hinna med allt dom ska. Dom som hela tiden måste göra saker. Måste vara ett rätt jobbigt liv. Själv tar jag det lugnt, kanske FÖR lugnt. Ibland sätter jag mej ner och funderar på allt livet gett och tagit, men kommer alltid fram till att jag är NÖJD. Det kanske inte alltid blivit som jag tänkt, men i det stora hela så har det blivit bra till slut. Och man gör ju alltid sitt bästa av situationen som är just då. Och för det mesta så löser det sej i slutändan. Jag tänker kanske annorlunda än en del. Går det inte riktigt som jag tänkt, så ok, då får det bli som det blir. Världen går inte under för det. Livet går vidare!

Det var lite tankar om det : ) bara ploppar upp ibland!

I dag har vi varit och storhandlat på coop. Men inte kan man tro det när man tittar i kylen. Inte så överdrivet mycket där, men å andra sidan köpte vi mat som ligger i frysen. Har väl inte gjort så mycket mer och det lär inte bli så mycket mer heller idag än att spela tv spel ; ).

Fick så fina videos av min syster på mobilen idag ; ). Kul att ha en video på mina favoritflickor. Dom är för go. Sen var det en video på "torvalla kickers" ingen nämnd ingen glömd ha ha ha. Herregud vad vissa ser komiska ut med lite utstyrsel ; ).

Ja ja nu ska jag kurera denna J...A värk på spikmattan en stund.

Men ha det gott. Kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards