hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Helen - 25 februari 2009 15:36

Ja igår ringde min äldsta dotter och bjöd hem sej och pojkvän lite fint på middag. Så var och inhandlade kyckling, är ju alltid gott tycker jag. Så det blev tagliatelle, kyckling i nån curry sås som var i ugnen en stund och sallad till det. Blev riktigt gott. Efter maten for jag och emelie till dollar för emelie skulle handla lite. Försökte avstyra att hon skulle köpa ljuslykta (hon har redan ca 90 st typ) men nehe, hon drogs som en magnet till dom och det blev en med en fjäril på för en SÅN hade hon INTE. Hon är otrolig! Sen blev det nå andra smågrejer me förstås. Sen hittade vi jättefula hattar och solglasögon som vi provade. Och herregud vad vi skrattade. Tårarna bara sprutade. Ja det är tur man kan vara lite tokiga ibland. Ett gott skratt förlänger livet! Sen åkte vi hem och fikade semlor och kaffe. Gott Gott..


I dag är det tvättstugan som gäller. Måste ju tvätta innan resan till östersund. Har hunnit en snabb sväng på stan me. Hade presentkort på Lindex så jag tänkte köpa en topp. Provade säkert 10 st och alla var konstiga utom en. Plommonröd tröja med isydd skjorta. Så den fick det bli. Köpte även 4 par strumpor, en necessär och små flaskor med dusch tvål och shampo. Var nöjd med mina inköp idag och billigt blev det ju me ; ).


I kväll ska jag vinna pengar på lotto (hoppas man). Då blir det en ny bil innan resan till östersund..


Ha det gott.. Kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards