hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Helen - 27 februari 2009 09:42

Japp, i morgon bär det av till Östersund. Så det blir till att ha att göra idag. Måste packa, vara och handla lite till mamma på dollar, färga håret, lämna direktioner till våran kattvakt, städa undan lite och så.

Tänkte prova komma iväg vid 8 tiden. Känns lite gruvsamt att ge sej iväg nu på vintern, men det går säkert bra som alla andra gånger. Ska bli så kul att träffa min älskade mamma och lillsyster. MIN lillasyster är den bästaste av bästa systrar man kan ha och förut träffades vi varje dag och surrade över flera koppar kaffe. Men nu träffas vi typ 2 ggr per år. Alldeles för sällan, men det blir ju så när man bor så långt ifrån varandra. Men vi messar varje morgon ; ). Skulle velat träffa Elicia me, men får se hur det blir med det. Hon bor så avigt till just nu. Annars får man se till så hon tar sej upp nåt framöver.


Igår var jag till läkaren. Mitt blodtryck hade gått ner och det var då skönt. Har inte känt av hjärtat heller och pulsen är rätt normal igen så det var då skönt de.

Fick även prata om nåt annat (vissa vet vad) och det var positivt de me. Känns så jäkla skönt att ha fattat ett beslut jag tänkt på i flera år men varit lite tveksam till. Mycket beror på att Emelie började och sa åt mej, då började jag fundera på allvar och jag tänkte att törs hon så törs jag ; ).

Så vi får se vad som händer här framöver.


Ja nu blir det inget mer skrivet här på en vecka. Men blir väl desto mer när vi kommer hem igen.


Ha det gott alla och ta hand om er. Nu ska jag ringa mamma : ). Kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards