hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Helen - 10 mars 2009 15:36

Är det så svårt att få er läsare att skriva kommentarer? Igår hade jag 10 läsare och inte en enda skrev en kommentar. Ja ja det är väl bara så då. Men hade hoppats få igång lite diskusioner.


I dag har vi bara tagit det lugnt. Tvättat det sista så nu är tvättstugan full. Går väl alltid an att tvätta, men fy för att vika ihop och lägga in allt när det är klart. Eller allt, jag lägger in mina kläder och de andra sina, men ändå ; ).


Fick ett roligt brev på posten idag. Så inom 3 månader kommer mitt liv att genomgå en förändring : ) vad det är vet några, och ni andra får som sagt veta inom 3 månader vad som kommer att hända.


Elicia ska åka upp till lule för hon, hennes syster och deras pappa ska iväg och åka slalom.


Erika är hemma från skolan idag igen. Har ringt läkare så han ska ringa i slutet av månaden. Hoppas hon får komma, eller rättare sagt jag ska kräva att hon får komma och göra fler prover, för något är fel. Hon tål ju inte mjölk, men det måste vara nåt mer hon inte tål heller. Eller så fuskar hon väldigt mycket när inte jag vet. Hon har ju ätit glass, men tagit flera tabletter som ska göra att hon kan äta mjölk. Men dom har inte funkat tydligen.


Blir en lugn eftermiddag, ute yr snön omkring. Less på snö nu.


Kram

Skapa flashcards