hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Helen - 11 mars 2009 09:34

Jag saknar min lillasyster, min mamma.. Pengar, jobb, större lägenhet.

Men men, trivs bra här uppe och har inte lust att flytta ner till Östersund igen. Tycker min lillasyster kan ta med sin familj och mamma och flytta hit upp ; ).

Pengar ja ett ständigt problem, och lär inte bli bättre heller såvida det inte kommer in nån storvinst förstås ; ).

Lägenhet då. Ja vill ju ha ett större vardagsrum och sovrum. Fler garderober! Men trivs ju så jäkla bra i det här huset. Har funderingar på att flytta till Lule, men vet inte. Trivs inte så bra när jag är där. Är lite för stort. Men emelie vill ju förstås att vi ska flytta dit. Men vi får se. Men en större trea skulle sitta fint.


Har värk varje dag nu, trots att jag fick massage av Elicia igår, och hon är duktig som attan på det. Hon skulle utbilda sej inom sånt. Men det brukar ju bli så här när man varit en vända till östersund. Man hinner inte riktigt återhämta sej förrän man ska de 52 milen hem igen och på vintern är det ju inte så kul att stanna som man kan göra på sommaren. Men det är bara att gneta på och ligger jag på spikmattan lindras värken betydligt.


Ja det var lite från mej. Jag skriver det som ploppar upp i hjärnan : ) kan bli vad som hellst. Nu ska jag klå min älskling i lite tv spel. Sen kommer elicia hem och kanske emelie med sambo kommer me, man vet aldrig med dom.


Kram på er. Älskar dej lilla syster och är rädd om dej.

Skapa flashcards