hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Helen - 20 mars 2009 18:58

Det är när det går bra för sina barn. Hoppas det fortsätter så här nu för då har jag snart 3 av 4 barn här uppe ; ). Om inget inträffar nu så ska det bli skoj att få se bebismagen växa. Och kul att du Em klarade provet idag och att du känner dej glad. All lycka till er. Mina älskade döttrar.

Av Helen - 20 mars 2009 13:34

Känner jag mej idag. Vaknade med ont i halsen och ont i kroppen. Inge pigg alls : (.

Ute blåser det som attans, men varmt är det. Var 7 plusgr när jag klev upp i morse.

Erika åker till Lule idag på eftermiddagen och då blir jag och älsklingen helt ensamma en hel vecka, för hon ska praktisera där uppe till veckan. Så får hoppas jag INTE blir sjuk nu. Blir tomt här hemma då!

Har inte gjort nåt idag förutom att vila och spelat tv spel förstås ; ).

Det blir nog en lugn dag.


Kram på er!

Skapa flashcards