hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Helen - 30 mars 2009 16:02

Ja men nu kan man nog säga till 100 % att vi fått lägenheten TJOHOOOO!!

Har sagt upp den här idag, så hoppas nu att någon vill hyra den från den 1/6 annars blir det dubbelhyra.. Gardinerna jag skickade efter med Erika var Toppensnygga, lite mörkare än vad jag tänkt, men det blir nog bra!!


Och tänka sej att Elicia med pojkvän flyttar upp i veckan. Helt otroligt.. Gud vad kul och skönt att ha nästan hela barnaskaran i närheten. Den sista lär jag INTE få upp.. Men man ska aldrig säga aldrig.. Han tycker om Pite han me, så en dag kanske han tar sina pinaler och kommer han med. Och flickvännen förstås..


Lilla Emelie har fått ont i magen och har varit till läkare.. Trodde hon hade njursten, så får hon ondare ska hon åka direkt till sjukan.. Stackars liten : /

Fast hon är ju stor, förutom på julafton och när hon e sjuk, och när hon ska sova ensam  ; ) (ha ha ha)


Idag har jag inte gjort så mycket.. Har lite tandvärk (aj aj aj) som kommer och går.. Ska börja fixa kartonger och börja packa.. Och jag som sa att jag ALDRIG skulle flytta nå mer när jag flyttade hit. och nu ska man till med eländet igen GAAAAA.


Nu sak jag gå å laga till lite korvstroganoff och ris.. Gott!!


Kram till er!!

Skapa flashcards