hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Helen - 9 april 2009 09:45

Ja så idag är det min alldeles speciella dag mohaha!


Var igår och hämtade en massa kartonger hos en kompis, så nu är det bara att sätta igång och packa! Var även in på återvinningen i öjebyn och där hittade jag en gardinstång som är SÅ cool.. Guldfärgad stång och STORA ändknoppar som är som en, ja vad ska man säga, spiralformad kona : / Det lät väldigt konstigt, men men dom är fina!


Idag tänkte jag kanske baka nåt, får se om lusten infinner sej.. Måste på apoteket och köpa värktabletter.. Nu har mina 3 SMÅ tjejer lagt fram att dom  vill att påskharen ska komma även i år.. Så jag får se om jag får tag i han, för jag tror inte han tänker på att han ska komma till oss eftersom vi har så stora/SMÅ barn ha ha ha.. Ja tänk att en del saker blir man aldrig för stor för.. Men det är bra!


Men ha en trevlig häxflygar dag idag... Kram

Skapa flashcards