hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Helen - 10 april 2009 17:18

Behövde inte kliva upp så tidigt idag, utan kunde ligga och dra mej till kl 8.. Oj så skönt det var.. Bra att skolaorna har lov.. Tog det lugnt på förmiddagen och sen åkte vi till Elicia och fikade nybakt sockerkaka och vaniljvisp till.. Smask!!


Det har snöat en hel del idag : ( riktigt blöt snö så det är blött och slask överallt.. Men flera plusgrader så det är ju ändå positivt!!


Sen till Coop en sväng och handla.. Hade tänkt göra fläskfilé och potatisgratäng, men så skulle erika till en kompis och hade brått så hon fick värma rester från igår och jag och pelle stekte oss en hamburgare istället.. Fort och lätt ; )..


Fyndade panelgardiner på Tradera igår.. Tyvärr gick det inte att ladda upp bilden på dom.. Men dom är bruna i grunden med tryckta turkosa och vita blommor.. Jättefina till priset av 1 kr ; ) får hoppas dom är lika fina som på bilden.. Tänkte då kan man ha både turkosa och vita paneler bakom.. Blir nog bra.. Sen hittade jag så jäkla snygga väggtexter som jag är sugen på att köpa.. Vill ha texten "carpe diem" i vardagsrummet där det redan finns en dekoration i form av en stor  blomma.. I våran nya lägenhet alltså..


I kväll blir det lugnt.. Lite tv lär det bli och kanske en sväng med tv spelet ; )


I morgon tänkte jag bjuda mina flickor med pojkvänner på middag, men oscar kunde inte komma och inte emelie och anders heller : ( men men.. Elicia och johan kommer garanterat och erika; )..


Ha en bra fredagskväll.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards