hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Helen - 21 april 2009 10:42

Däcken ska på idag.. uj vad jobbigt, men skönt när det är gjort..

Igår var vi till stan en snabbis, hämtade ut förlovningsringarna.. Så nu alla nyfikna så förstår ni kanske att det händer rätt snart ; ) eller inte ha ha ha..


Har fyndat lite bebiskläder på tradera till ett väldigt bra pris.. Men tyvärr är det bara tröjor, så det blir till att köpa byxor sen.. Går ju så mycket tröjor när dom är små, med allt kräk och stök, så jag tänkte att det duger väl att använda hemma om inte annat.. I morgon blir det ultraljud.. Jag kommer säkert börja gråta.. Jag är ju SÅ känslig så.. Sen upp till Lule en sväng.. Jag ska umgås med emelie och pelle och A ska meka bil.. Hoppas dom får till den nu bara så vi slipper besikta om bilen.. Har nog med utgifter ändå.. Är en varningslampa för bromsarna som lyser och det är nog inte så populärt skulle jag tro..


Men har ju slutat bitit på naglarna me.. Så nu är dom målade och snygga igen.. Duktigt va?!


Varmt idag och solen börjar leta sej fram.. Men förstår inte alla som blir SÅ pigga på våren.. Visst är det härligt, men jag blir trött och hängig och får inte mycke gjort tycker jag.. Nej jag är nog mer än höst människa jag..


Nej det blir väl till att gå ner i förrådet nu och ta fram däcken.. Eller Pelle har redan gjort det men måste åka och pumpa ett däck..


Men ha det gott... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards