hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Helen - 3 maj 2009 21:37

Ja så har min söndag sett ut... Vaknade tidigt i morse med att jag kunde inte röra mej.. Ont i nacken, axel nånting fruktansvärt.. Har aldrig haft så ont förut.. Kom till och med tårar för det gjorde så otroligt ont.. Så jag har varvat spikmatta med värmedyna.. Gör fortfarande ont men är uthärdligt.. Får se hur man kan sova i natt.. Tror det har blivit lite häftigt för min kropp med allt.. Och jag har väl inte vilat så som jag behövt kanske.. Men som sagt, i morgon är det en ny dag, och jag hoppas den blir MYCKET bättre än den här..


Blev bjuden till Elicia (dotter) på middag, men var tvungen att tacka nej, får ta det en annan gång när jag mår lite bättre.. Oscar och Erika är ihop igen så dom har vart här idag.. Lagade lite köttfärssås och spagetti till middag...


Blir så förbannad på en viss person som inte kan hålla sej från drickandet när han ska träffa sina barn.. Känns otroligt skönt att dom är stora nu och kan åka därifrån.. Att det finns andra i Lule i närheten dit dom kan fara.. Men han får lida för det mest själv tror jag för snart vill hon väl inte träffa han mer om han ska fortsätta på det viset..


Nej nu blir det sängen, man blir otroligt trött av att ha värk, så bara jag hittar nån bra ställning att sova i så tror jag att jag somnar fort i kväll..


Ha det gott och ta hand om er!! Kram

Skapa flashcards