hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Helen - 8 maj 2009 20:36

Hockey är jag inte speciellt intresserad av, så jag sitter vid datorn och kollar runt lite.. Blir lite spindelharpa : ).. Visst, det KAN va spännande att se när sverige spelar, men inte så att man bänkar sej direkt..


Har gjort och druckit lite Irish coffe (ursäkta stavning) så jag är alldeles varm i kroppen nu. Steg visst åt huvudet direkt.. Det blir en lugn kväll.. Meningen jag skulle ta ett varmt bad, men känner inte för det nu när man är alldeles varm ändå..


Så jag kollar väl runt här lite och filosoferar om livet i stort och smått..


Ha det gott... Kram

Av Helen - 8 maj 2009 15:57

Värken håller i sej, men är lite bättre.. Vet inte vad jag ska göra.. jaja bara gilla läget!

Det är kallt ute, solen skiner, men det blåser så jäkla kallt Brrrr...

Elicia kom tidigt i morse för hon hade varit till tandis på morgonen, så hon fick äta frukost här och sen blev det några omgångar med Yatzy! Sen har vi inte gjort så mycket, pelle har packat nån kartong.. I går packade vi åxå lite, börjar se lite tomt ut på väggarna här nu..

For upp till Elicia en sväng för vi tänkte få hyra bastun där uppe.. men oj vilket strul att få tag i nyckel.. Jag vet inte hur många vi var till och hur många trapp uppgångar vi var in i, men ingen visste vem som hade nyckeln.. I dag har hon provat ringa vaktmästaren, men inte fått tag i han än.. Så vi får se om det blir nå bastudad!! Skulle vart så jäkla skönt...

Oscar kommer idag och stannar till söndag... Ska steka lite pannkaka till middag.. det är super gott att göra pannkaka på havremjölk.. Väl värt att prova, även om man tål mjölk..

Blir en lugn kväll.. Snart börjar hockey som pelle ska se, och jag får laga mat medans.. men det gör inget, lite jobbigt att steka bara, men har ju gjort det förr ; )..

Ha en bra fredag kväll... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards