hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Helen - 11 maj 2009 21:23

Nu är jag arg.. Hade skrivit en LÅNG blogg tillägnad min lilla syster.. Åsså skulle jag ladda upp bild, och glömmer att spara inlägget först, vilket betyder att ALLT jag skrev raderades : (.. Men ni får titta på en fin sol nedgång i alla fall ; ). Och syster får vänta tills i morgon att läsa en ny blogg..


För nu ska jag snart sova.. Skönhetssömnen ni vet ; ).. Och jag behöver sova LÄNGE om det ska bita på mej.. Så god natt alla ni.. Kram

Av Helen - 11 maj 2009 08:44

Alla nyvakna.. Idag skiner solen.. Härligt.. Har inte sovit så bra i natt.. det har varit varmt varmt varmt.. Så när klockan ringde 06.45 var man måttligt trött.. Är ingen morgon människa.. Alltså jag vill ju upp, men jag får inte mycket gjort på förmiddagen.. Egentligen behöver jag inte ens kliva upp för Erika kan ju faktiskt kliva upp å ge sej iväg till skolan själv.. Men herregud, då blir ju alla dagar lika med sovmorgon varje dag.. Nej, då är det skönare att kliva upp i veckan och sen känna att det verkligen är Lördag morgon och man INTE behöver kliva upp..


Ja nog om detta.. Får se vad denna dag har att erbjuda.. Kanske skriver en till blogg senare.. Det är ju någon som tycker jag ska blogga varje dag, hoppas du är nöjd nu yster ; ).. Ha det gott.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards