hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Helen - 14 maj 2009 18:56

Visst är det vackert??

Av Helen - 14 maj 2009 18:55

Så du vet vart ni ska åka ; )

Av Helen - 14 maj 2009 18:33

Vi har nu på kvälls kvisten och 32 gr i solen.. Helt otroligt!! Men snart blir det FÖR varmt, så då sitter man och ojar sej över att det är för varmt ; )..


Har tvättat idag. Tvättade kuddarna med.. Härligt.. Får se om jag hinner tvätta täckena me.. Gardinerna i köket åker ner i morgon så man får tvätta dom.. Vad skönt att slippa så många fönster sen när man flyttar.. Kanske man har råd att byta gardiner oftare.. Nu har jag 3 st köksfönster och sen får jag bara 1..


Hela gänget tonårs tjejer (5 st) kom idag för dom hade hål timme på skolan, så dom fnissade här och gjorde kladd kaka innan det bar av igen tillbaka till skolan.. Och oj, så tyst och skönt det blev när dörren stängdes : ) men dom är härliga me! Elicia kom en sväng, blev ju förstås en yatzy!


Stekte torskfilé och kokade potatis till middag och dillsås.. lite svårt att göra vissa saker med havremjölk tycker jag.. Smakar så mycket havre ibland.. Men det funkar ju..


nej nu blir det en panna kaffe.. Ha en skön kväll.. Kram

Av Helen - 14 maj 2009 10:30

Är rabatterna rensade och buskarna ansade och lite löv borta.. Så nu behöver hon inte titta snett på det.. Men som vanligt kom hon ut när jag höll på och frågade fint hur jag skulle göra!! Vadå göra, inte tänker jag lägga ner massa tid och pengar på fastighetsskötsel!! Och absolut inte nu när vi ska flytta, så jag har grovrensat lite..


Kaffet är uppdrucket, har hunnit sätta på en ny, frukosten är avklarad.. Har som vanligt vunnit några race i tv spel me ; ).. Har tvättstugan idag och i morgon.. Funderar på om jag ska ta ner köksgardinerna och tvätta dom.. Man kan väl vara utan gardiner i 2 veckor! Skönt att få allt rent innan man flyttar..


Igår var Elicia hit en sväng för att spela lite Yatzy! Hon hade till och med ritat klart rutor på pappret, eftersom jag aldrig kommer ihåg att köpa yatzy block ; )..


Fått kommentarer på min blogg.. Gud vad glad jag blev, samtidigt fick jag en tankeställare.. Kanske måste bli bättre på att kommentera bloggar jag me, dom kanske blir lika glad som jag : )..


Ha en bra dag i solen.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards