hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Nu min kära granntant!!

Av Helen - 14 maj 2009 10:30

Är rabatterna rensade och buskarna ansade och lite löv borta.. Så nu behöver hon inte titta snett på det.. Men som vanligt kom hon ut när jag höll på och frågade fint hur jag skulle göra!! Vadå göra, inte tänker jag lägga ner massa tid och pengar på fastighetsskötsel!! Och absolut inte nu när vi ska flytta, så jag har grovrensat lite..


Kaffet är uppdrucket, har hunnit sätta på en ny, frukosten är avklarad.. Har som vanligt vunnit några race i tv spel me ; ).. Har tvättstugan idag och i morgon.. Funderar på om jag ska ta ner köksgardinerna och tvätta dom.. Man kan väl vara utan gardiner i 2 veckor! Skönt att få allt rent innan man flyttar..


Igår var Elicia hit en sväng för att spela lite Yatzy! Hon hade till och med ritat klart rutor på pappret, eftersom jag aldrig kommer ihåg att köpa yatzy block ; )..


Fått kommentarer på min blogg.. Gud vad glad jag blev, samtidigt fick jag en tankeställare.. Kanske måste bli bättre på att kommentera bloggar jag me, dom kanske blir lika glad som jag : )..


Ha en bra dag i solen.. Kram

 
 
carri

carri

14 maj 2009 11:54

Hej ! Visst kan man vara utan gardiner inför en flytt, känns bara onödigt att hänga upp rena sommargardiner för någon vecka. Har själv inga gardiner och det går finfint. Ha en bra dag !

http://livsvingar

 
Ingen bild

Elicia

3 augusti 2009 14:21

Både jag och lillen hälsar att förredetta granntanten var lite konstig när det gäller rabatterna.. Hon trodde ju att det var HENNES sida och DIN sida, men det tillhör ju hela huset så varför inte be någon som bor på övre våningen och klaga på dom ist. Hahaha roligt med såna där tanter=) hon är ju gullig och så men det är som sagt inte erat ansvar att ta hand om kommunens rabatter, isf ska ni ha betalt för blommorna, jorden, redskapen och jobbet. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Ovido - Quiz & Flashcards