hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Helen - 16 maj 2009 21:33

Har precis kollat på robinsson, tycker det är rätt bra.. Har tagit oss i kragen och varit på en promenad..

Gick till Ulla som bor ca 1 1/2 km bort och drack kaffe.. och tusan, vad det kändes att man inte gått på väldigt väldigt länge : ) men nu måste det bli ändring på det..

Men visst är det väl konstigt att man inte tar sej i kragen när man VET att man mår bättre av att röra på sej. Speciellt jag och min kompis verner (värken).. Men nehe då, man har den ena efter den andra ursäkten, för kallt, för varmt, för halt, för trött name it!!

Ja ja för att kompensera promenaden så blir det en ägg macka nu ; ).. Kram

Av Helen - 16 maj 2009 14:46

Idag vaknade jag först vid halv 9, oj så skönt med lördag morgon.. Men den känslan varade inte SÅ länge.. För nu är värken tillbaka.. Min kära trogne vän som aldrig sviker!!


Men blev en trevlig frukost tillsammans allihop, tycker det är mysigt när vi kan äta frukost med erika på helgerna.. Sen blev det att åka på apoteket och köpa värktabletter och erika åkte till en kompis.. Var till elicia en sväng, och sen på affären.. Har legat på spikmattan en stund och nu tror jag att det blir till att baka en kladdkaka.. Tänk att man aldrig ledsnar på den ; ) lägger sej som bomull på de redan befintliga volangerna man har.. Men det är SÅ gott!!


Annars lär kvällen bli lugn.. Var bjuden på fest igår kväll, men orkar inte hålla samma party tempo som våra vänner ;) Herregud var ju bara 2 veckor sen vi festade.. Inte pallar jag sånt, det gjorde man ju när man var 20..  Dom säger vi beter som pensionärer : / förstår inte vad dom menar med det ; )..


Ja ja nu blir det bak och kanske ett race i tv spel.. Ha en bra lördag.. Och syster! Flytta hit upp så får ni njuta av solen och SAND stränderna och slippa sten och regn : ).. Kram

Skapa flashcards