hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Rekord!!

Av Helen - 3 juni 2009 10:10

Maj månad blev mitt rekord i antal läsare ; )... Kul!!


Kallt igen, känns som höst vindar.. Tur man har inglasad balkong numera ; ) skönt.. Igår hade jag tvättstugan, och det var en gubbe som tvättade före mej, men han hade inte hunnit tvättat EN tröja.. Så han bokade tiden efter mej, och när jag kommer ner 1 minut över tvätttiden, så hade han redan hunnit ringa vaktmästaren och öppnat maskinen och slitit ut min blöta tvätt.. Grrr förstår väl att han blev lite sur.. men någon minut över kan man väl ändå vänta tycker jag.. Ja ja jag var artig och bad om ursäkt, att jag satt på maskinen för jag trodde den skulle bli klar före ett.. Då säger han att han bara ska tvätta den där tröjan och att jag får ta resten av tvätttiden när han är klar.. Ååååååå ja ja tvättat blev det i alla fall..


En annan grej som hände när vi körde grejer var att vi alla stod ute och tog en paus i eländet och då kommer det en bil med en kvinna, en man och ett barn.. Första tanten skriker: Är det ni som ska flytta in? Jo det är det.. Sen undrar hon vart vi kom ifrån och massa.. Sen sa gubben att: Men nu går vi in.. Nej gå in du, jag ska kolla vilka det här är.. Sen står tanten och stirrar rätt upp och ner på oss som pratar och fnissar.. Sen kommer även gubben ut och glor.. hade nog inte alla bestick i lådan så att säga.. När vi gick in försvann dom i alla fall.. Vilka grannar ha ha ha...


B-M och Ulla var hit en sväng och kollade och drack lite kaffe.. Har satt upp gardiner överallt.. Men alla är typ för långa, men det får vara tills jag har tid och lust att göra nåt åt det..


Är sjukt trött idag.. Känns som man bara vill gå å lägga sej igen.. Men måste på coop och handla upp lite mat, börjar bli tomt nu..


ha en bra dag.... Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards