hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Helen - 4 juni 2009 08:24

Ja det är mycket pysslande när man flyttat in.. Det ska packas upp.. Få upp på väggarna.. Borras och hamras.. Tar aldrig nåt slut.. Pelle har varit tvungen att borra nya hål för gardinstången i sov rummet för det passade inte.. Fönsterlampan i köket hängde absolut inte i mitten så det fick vi ändra.. Hatthyllan åkte ner rätt fort och ersattes av vårat eget som är snyggare, så då fick det borras.. Kökslampan hänger inte mitt över bordet.. Och en massa små pyssel hela tiden..


Känner mej enormt trött och stel i kroppen i dag.. Men det kanske blir bättre ju mer dagen lider.. Och mina fötter, aj vad dom värker.. Blir tokig på min vänster fot som ser ut som en ballong.. Måste ringa och få bättre tabletter och se om den blir bättre.. Nej nu ska jag sluta klaga ; )


Trivs väldigt bra här uppe.. Sover enormt skönt på natten, vaknar förstås som vanligt men ändå.. Är lite ovan spisen än så det är lite svårt när man ska laga mat ; ) men än har jag inte bränt nåt i alla fall.. Nackdelen är att vi inte har diskmaskin nu.. Men det är rätt mysigt att ställa sej å diska.. Rofyllt på nåt vis.. Undrar vad jag säger om 1 mån ha ha ha.. Då kanske det blir en diskmaskin ; )..


Hoppas emelie har det bra i Göteborg och att dom har bättre väder än vad vi har här uppe.. Lite sol idag men blåser KALLA vindar.. Var är sommaren!!!!??


Jaja ska ta och äta frukost nu så kanske man kommer igång.. Och klippa pelle sen ; ).. Ha en bra dag... Kram

Skapa flashcards