hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Helen - 6 juni 2009 12:24

Att jag klev upp vid halv 9 och skulle på toa.. Upptäckte då att toagolvet var fullt med vatten och det var stopp i avloppet, så det bubblade upp vatten under badkaret.. Som tur är har vi en toa till.. Men erika blev ju inte så jätteglad när man kom in och lånade hennes för då vaknade hon. Men nu har dom efter lång väntan varit hit och fixat stoppet, så nu ska det väl fungera..


Är så otroligt trött efter flytten.. Fattar inte.. Men måste ta oss i kragen och göra det sista i gamla lägenheten nångång...


Lilla mamma blev sjuk, svårt med andningen så hon ligger på sjukhus.. Fick samtal av min lillasyster.. Hon sa det var rätt illa och att hon åkt ambulans in och låg på Intensiven.. Oj så rädd jag blev.. Så fruktansvärt.. Men mamma repade sej i alla fall och nu ligger hon på lungavdelningen.. Pratade med hon igår, hon är tungandad men hon får ju åtmindstonde behandling och är under uppsikt nu.. Och jag fick en tankeställare.. Jag ska ha en penga buffert på fall man måste hasta ner.. Skulle inte vara kul att mamma blev sjuk åsså kan man inte åka ner för man har inga pengar..


I dag är det nationaldagen.. Men vi firar inte så hårt för det.. Blir grillat till middag i alla fall, med potatissallad.. Gott..


Nej nu ska jag kolla till min sockerkaka som jag har i ugnen.. Alltid gott med något till kaffet..


Ha en bra dag.. kram

Ovido - Quiz & Flashcards