hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Helen - 17 juni 2009 20:53

Blev det en hel del spelande.. Tv spel och Jam legend på datorn ; ).. Tog en sväng ill apoteket, försäkringskassan och sen gick vi på nya gallerian.. Det var "röjar" priser så hade man varit några storlekar mindre hade man kunnat göra fynd.. Kollade inte så noga, men många fina toppar för 50 kr såg jag.. Men inte ens nån mening att kolla när det är rea på stan.. För det är bara för de mindre : ( blir rätt sur på det där.. Vi som är lite större kan nästan aldrig fynda på rea.. Ja ja sånt är livet..


For på hemvägen in på coop och handlade så vi hade nåt att äta.. Skulle prova ett nytt recept jag hittat i Allas veckotidning.. Med kassler, paprikor, lök och vitlök.. Och det skulle vara grön currypasta i och det har jag aldrig använt förut.. Gjorde efter receptet med 1 msk i och attans så starkt det blev.. Kunde nästan inte äta.. Men gott var det så jag vet ju det till nästa gång..


På kvällningen spelade jag, pelle, manne och elicia kubb.. Först vann killarna men sen vann vi tjejer me ; ) så det oavgjort.. Får ta en omgång till nån kväll..


I morse när jag vaknade var det 28 gr varmt i solen, alltså sommaren ligger och lurar någonstans trots allt ; )..


I dag har jag bakat en kaka.. Pelle och manne hämtat det tunga bordet från förrådet i min förra lägenhet.. Och sen for manne upp till Lule för att spela bowling med sin kära syster med pojkvän och nån fler.. Gick visst inte så bra.. Han kom hem och sa att Anders vann, som vanligt ; )..


Nu spelar manne tv spel så då ska jag spela lite Jam legend och sen blir det väl lite tv..


Ha en bra kväll... Kram

Skapa flashcards