hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Helen - 29 juni 2009 10:17

med lite svalare luft ute och nåt moln på himlen...


Igår var vi på Gläntan en sväng.. Tog med elicia åxå.. men det var SÅ varmt så vi stod inte ut länge.. Elicia fick gräva en grop i sanden så hon kunde sola ryggen så inte gravidmagen tog i.. Såg rätt skoj ut ; )..


Blev lite dopp i kopp till middag, och som vanligt äter man alldeles för mycket så man var som en stoppad korv hela kvällen..


I morse vaknade jag vid 9 att läkaren ringde.. helt nyvaken, och han surrar väldigt mycke.. Jag sa bara ja, jaha, ne.. Men fick i alla fall nåt starkare vätskedrivande som jag kan ta då och då för att minska svullnaden i foten.. Får se om det funkar..


Ska ha besiktning på gamla lägenheten idag kl 12.. lite nervös är man ju.. Men det går nog bra.. Måste erkänna att jag saknar den lägenheten lite me.. Den var som mysig tycker jag.. Men man klarar inte att bo när man aldrig får nåt gjort och fuktskadad toa är inte det roligaste.. Stackars dom som flyttar dit, men men....


Ja ja nu blir det frukost.. Gott! Dagens godaste måltid... Kram

Skapa flashcards