hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

En alldeles underbar helg..

Av Helen - 21 juli 2009 10:40

Har jag och min dotter haft.. Åkte med buss ner till skellefte, checkade in på hotellet och gick sedan och åt.. Det blev en enkel måltid på Frasses ; ), men det var inte så dumt det heller.. Jag äter inte på såna ställen så ofta.. Sen strosade vi runt på stan och kollade.. På kvällen gick vi ner till Puben som låg i samma byggnad som hotellet och drack ett glas vin och en öl.. Sen blev det natti, trodde vi! Det var ett helsikes liv nere på den där krogen, vilket var ett VÄLDIGT populärt ute ställe i skellefte (station 8) så det surrades, skreks, och spelades musik till 2 på natten : / så det var svårt att sova.. Och Väldigt varmt...


Upp rätt tidigt på Lördag för att avnjuta en helt underbar hotellfrukost.. Gjorde oss i ordning och gick på stan en runda till.. Sen kl 14.00 var det dax för våra behandlingar.. Jag skulle få färgning av ögonbryn och fransar samt plock och emelie skulle få massage.. Det var lite kul för hon som tog hand om oss hette Helen och hennes dotter som åxå jobbade där hette Emelie.. Hon var en helt underbar människa som verkligen tog sej tid och gav oss lite extra behandlingar i form av ansikts rengöring, peeling och ansikts mask på oss båda.. Det var helt otroligt skönt.. Sen blev det en överraskning som emelie smugit med.. Vi skulle nämligen bli sminkade me, så jag var först och det blev otroligt bra..


Efter behandlingarna var det dax att byta om och avnjuta en 3 rätters middag som var otroligt god.. Enda nackdelen var att det var chees cake (stavning?) till efterrätt, jag trodde det skulle gå bra, eftersom jag är känslig för mjölk produkter, men det gjorde det inte, så det fick bli en liten sittning på toa, men det går ju över så det var ingen fara, och det var banne mej värt det ha ha ha.. Tog nån öl där i puben.. Folk började strömma in och det blev fullt sen.. Emelie träffade en gammal kompis där, och jag kände mej så trött så jag gick och la mej, strax efter kom emelie med. Men oj vad livat det var, kunde inte sova igen så jag låg vaken till 2 på natten medans emelie låg och snarkade ; ).. Vi hade ju fönstret mot krogen så det var ljudnivå som hette duga..


På söndagen var det frukostbuffé och sen packade vi våra saker och gick på stan en sväng innan bussen gick hemåt igen.. Tack emelie för en alldeles underbar, magisk helg..


Det var helgen det.. Nu orkar jag inte skriva nå mer så jag får ta det senare.. Nu är det tvättstugan som gäller : /.. Ha en bra dag.. Kram

 
 
Ingen bild

Lilla Yster

21 juli 2009 11:34

Vilka vackra prinsessor!!! Varför har du ingen länk till Emelies blogg längre...hittar ju inte dit.
P

 
Monica

Monica

21 juli 2009 21:43

Åhå, vilka vackra damer! Vad bra att helgen blev riktigt lyckad!

http://www.blackpearl.bloggagratis.se

 
Agge

Agge

4 augusti 2009 16:10

gud så fin mor och dotter :) kram!

http://aaangelican.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards