hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

Första skoldagen..

Av Helen - 20 augusti 2009 10:01

Är idag, så klockan ringde kvart över sju och jag var dötrött.. Jag behöver ju inte kliva upp med erika, men det är skönt att få lite rutin i vardagen och känna när det blir Lördag ; ).. Tänk att erika börjar nian idag, herregud vad tiden går, och man blir bara yngre och yngre ; )...


Nu kommer det lillsyster väntat på ha ha ha.. Älsklingen har kommit hem, och gud så skönt det är. Nu får han hålla sej hemma.. Har längtat otroligt mycket.. Nu ska jag sluta "tjata" ; )..


Var och storhandlade lite på coop igår.. Har varit och hämtat ett skötbord elicia köpt.. Så nu tar väl allt på och är köpt till prinsessan, så nu är det bara att vänta..


I dag kommer emelie hit, hon ska hjälpa elicia att städa och måla om lite hemma innan bebisen kommer, blir väl att hon sover här.. Man undrar hur hon och Johan ska kunna vara i samma lägenhet : ) hon är ju inte typen som är tyst direkt.. Men det kan ju behövas att någon river i åxå.. Blir spännande!!


På Lördag blir det Ikea i Haparanda.. Måste köpa en säng åt erika och lite annat smått och gott.. Ska b.l.a köpa en vajer till vardagsrummet och kanske nån ny gardin, sen blir det väl alltid några bra att ha saker ; )..


Pelle och jag firar 5 år tillsammans på Lördag me.. Vad länge det låter, men känns som vi nyss träffats ibland ; )..


Nu ska vi snart åka till stan en sväng och köpa grejer så pelle kan sätta upp mina fönsterlampor i vardagsrummet.. Fyndade på Reprisen.. Gråa snygga lampor för en 20ga.. Bra kurs. Väntar bara på att pelle ska baka klart, han gör cocos toppar idag.. Mums!


Ha en bra dag.. Kram

 
 
Monica

Monica

20 augusti 2009 18:05

Har älsklingen nu äntligen kommit hem, skönt!
5 år!! Tänk vad tiden går fort ibland, vi har snart följts i 3 år, låter länge, men har gått fort!

http://www.blackpearl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yster Syster

21 augusti 2009 18:11

Härligt att du funnit din kärlek!! Lycklig för din skull. Älskar dig puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards