hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Helen - 8 september 2009 08:19

Helt utan förvarning är sidan helt ny.. Men den verkar bra så det gör ju kanske inget Skrattande.. Har till och med fått smileys att sätta dit..


Solen strålar så vackert idag.. Måste se om jag kan få låna en symaskin så jag kan sy erikas gardiner nån gång.. Annars blir det en rätt lugn dag tror jag.. Ska väl iväg och handla lite..


Kanske uppdaterar senare..


Oj oj igår skulle jag åka på affären och handla och skulle köra anders gamla BMW.. Oj så vi skrattade jag och elicia, herregud var ju en muskelservo som hette duga och jag höll inte på att ta mej någonstans för man orkade knappt vrida ratten.. VILKEN BIL!!! Finns inget bekvämt med den och vi använder den bara i nödfall kan jag säga.. Men för tusan, den går framåt i alla fall Flört..


Ja ja ska ta och sätta på mej nå kläder och se vad denna dag har att erbjuda.. Kram på er!!

Skapa flashcards