hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Helen - 13 september 2009 15:22

Söndag! Började bra med sol och sovmorgon.. Men nu har jag värk, ont i huvudet, trött och känns som blogg torkan är på väg igen.. Men har bakat cocostoppar som det blev en strykande åtgång av och igår bakade jag rulltårta.. Men man hinner mest bara baka så är det slut igen.. I och för sej bra det för då är det ju gott i alla fall..


I går hade jag tvättstugan.. Var på coop och handlade lite.. Åt stekt fläskfilé, klyftpotatis och beasås till middag.. Riktigt gott!!

Elicia och jag var ut på promenad på kvällskvisten.. Hon vill att bebisen ska komma ut nu.. och inte bara hon ; )


Orkar inte skriva mer... Har som inget att skriva om.. JAG VILL HA HUND!!!


Ha en bra söndag... Kram

Skapa flashcards