hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Helen - 15 september 2009 20:31

I dag har det varit ett alldeles fantastiskt väder.. Över 20 gr varmt och sol.. Har mest sett på när Pelle arbetat idag Flört.. Han har tvättat lite, dammsugit.. Sen var vi ner till B-M och han fixade hennes dator och jag lämnade gardiner där som hon skulle sy.. Men jag har faktiskt diskat och stekt korv till middag så de så Skrattande.. Har varit på en promenad med elicia och nu blir det snart kändisdjungeln som jag hade tänkt titta på.. Har hört det ska vara bra..


Har hållt på och sagt flera dagar nu att jag ska putsa fönster, men inte har det blivit av heller.. Måste verkligen ta och göra det innan det blir för kallt.. Kommer mej inte för med mycket alls.. Känner mej inte alls bra.. Har nåt som ligger i kroppen och lurar och huvudvärk så jag håller på å bli tokig Skrikandes.. Men ska sluta klaga nu, lär inte bli bättre för det..


Längtar till sängen, men kan ju inte gå och sova kl kvart i nio heller.. Känns mer "rätt" när kl blir tio Skrattande.. Eller hur lillasyster?  


Ha en bra kväll.. Kram

Skapa flashcards