hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Helen - 17 september 2009 11:22

Sover så jäkla dåligt, ända fram till 3-4 på morgonen.. Då somnar jag SÅ gott Glad Så i morse hörde jag aldrig när erika och pelle var uppe och stökade på.. Utan väcktes med kaffe på säng av älsklingen kl halv 9 Flört


I går tog jag äntligen och putsade sovrums fönstret och satt upp nya gardiner.. Har satt upp gamla hederliga gardiner med omtag.. Har saknat dom där gardinerna lite, ska ju som alltid vara panelgardiner nu för tiden Glad.. Men det blev fint.. Får se om jag putsar vardags rums fönstren idag.. Har inga nya gardiner att sätta upp där så då känns det inte lika kul.. Kanske måste på Dollar eller Ö&B och se om dom har nåt..


Elicia och jag gick på våran lilla promenad i hopp om att bebis ska komma Flört.. En kompis till erika som är en otroligt duktig fotograf, kom hit och fotade elicia.. Blev väldigt bra bilder, hon tog med underkläder på och en del naken men censurerade bilder på bebismagen.. Ska bli kul att se det färdiga resultatet senare..


Erika bakade en sverige kaka som vi smaskade på.. Den är så god!!


I morgon blir det att springa på stan.. Måste köpa dop present.. TIPS??? Och jag ska klippa mej på Lime kl 1.. Det blir spännande.. Måste även köpa hårfärg Obestämd..


På lördag bär det av till Lule på dop i Gammelstads gamla kyrka.. Blir trevligt.. Inte så ofta man går på sånt..


Blir nog ingen hund Rynkar på näsan Alldeles för långt att åka till Gällivare.. Det är synd för så fin hund är det inte ofta man ser.. Får spara ihop lite pengar och avvakta och se om det blir nån på närmare håll.. För då kan jag köpa och hämta den själv Flört och jag vet att pelle kommer älska den ändå Tungan ute Eller hur älskling? Flört..


Nej ska ta och spöa pelle i bilspel nu.. Oj oj så många timmar vi lagt på detta tv spel.. Måste se om vi får tag i nåt nytt.. Undrar hur det går med vårat PS2 egentligen?? ja ja det blir nog bra...


Ha en bra dag... Kram

  Elicia v 39

Skapa flashcards