hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Helen - 7 oktober 2009 13:29

Jag har tappat lusten att skriva blogg just nu Rynkar på näsan.. Vet inte varför, men så är det.. Men det kommer en nu ändå Flört.


Blåsigt som attan ute men solen tittar fram lite då och då.. I natt regnade det som attan och det är irriterande för det slår så hårt mot fönsterbläcket..


Annars är allt bra.. Elicia är på bättringsvägen.. Hon fick ju som vissa vet åka in på sjukhuset igen igår och får nog stanna till i morgon i alla fall.. Dom har gett henne medicin så hon kände sej rätt pigg igår kväll redan och har sovit gott i natt. Första natten sen hon fick Amie Skrattande. Hon är INTE så glad på han som gav ryggmärgsbedövningen. Men ingen visste ju att hon skulle bli SÅ dålig..


Lilla Amie växer i alla fall.. Var ju in på kontroll igår och hon går upp som hon ska.. Hon är SÅ jädrans go och söt.. Man har lust att kidnappa hon Flört.. Kanske man skulle göra en egen Tungan ute.. Nej vill inte varken bära eller föda ett barn till. det räcker med 4..


Nej nu ska jag gå och fylla min rulltårta med smörkräm Tungan ute och sen måste man väl provsmaka Flört.. Men ha det gott alla... Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards