hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Men nu ni : )

Av Helen - 25 oktober 2009 17:21

  Ska det bli lite skrivet här i alla fall.. Har som totalt tappat lusten med det här med blogg.. Skulle kanske vart roligare om man hade en kamera så man kan sätta in olika bilder och så..


Erika har åkt till Lule och ska vara på nåt läger inom flygvapnet. Så hon blir där till fredag.. Väldigt tomt här hemma nu.. Saknar henne redan, men dom får nog kul hoppas jag..


Elicia har varit hit med amie och spelat lite kort.. Nu har jag och pelle precis klämt ner en pizza var och en öl till det.. Händer verkligen inte ofta vi äter sån mat.. Gott ibland..


Födelsedagen och dess ålder försvann i en hast.. Dagen före på torsdagen var jag och pelle till Lule.. Hade tid till ett info möte på sunderbyn om en alldeles speciell sak.. Vad är det vissa som vet och de som inte vet får undra ett tag till.. Ett otroligt bra möte var det i alla fall.. Mycke positiv och negativ info.. Så jag hoppas att jag och en annan person får vistas samtidigt på detta och får dela resan tillsammans..


Tänkte lägga upp en bild här på lilla amie förstås, som provsitter babysittern.. Så du M får lite glada minnen.. Har nämligen fått babysittern av en kompis till mej och det brukar vara kul att sakerna kommer till användning igen, speciellt med tanke på dess ålder.. Är så kul att se amie ha på sej kläder som erika, emelie och elicia hade när de var små..


Ja lite får ni att läsa nu.. Kanske får nå ryck nån fler dag.. Ha det gott och var rädda om varandra.. Kram

 
 
Monica

Monica

25 oktober 2009 21:18

Åh, väcker verkligen gamla minnen att se en baby i den babysittern igen! Oj, vad tiden har gått, 20 år sen första ungen satt i den men kul att se att den funkar ännu! Grattis, grattis får man säga, förmodar att du fyllt år idag! Kram på er alla!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 november 2009 21:55

Jag kollar och kollar om du skrivit nåt nytt om babysen och så...Har du helt slutat blogga?? Man hinner ju aldrig åka och hälsa på heller så man får veta nåt tycker jag....Kram på er allihop!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards