hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Helen - 7 augusti 2010 08:46

Ja nu när man äntligen gått ner i vikt så man börjar tycka det är lite lättare att röra på sej åker man på ett bakslag : /.. Hade börjat promenera nästan varje dag.. Då åker man på muskelinflammation i ländryggen.. Har haft enormt ont och knappt sovit eller tagit mej ur sängen på morgonen..


Nu äter jag anti inflammatoriska tabletter och har varit på sjukgymnastik och fått ultraljuds värme.. Det börjar lätta lite men jag ska vila och får inte promenera..


Sjukgymnasten sa att det är inte ovanligt att när man gått ner mycket i vikt så är kroppen så otränad och även skelettet blir annorlunda, så det är väldigt lätt att få belastnings skador.. Att det kan ta flera år att träna upp kroppen igen..


Lät ju inte så muntert.. Men det blir att ta det lilla lugna sen när jag blir frisk.. Gå i spåret vi har här.. Men jag är ju så nojig att jag inte törs gå i skog själv ; )..

Simma är ju väldigt bra, får kanske börja med det..


Min dotter Emelie kom igår, alltid trevligt. Hon hade med sej 2 tempur liknande madrasser som vi ska få prova innan vi eventuellt köper dom.. Jag har då sovit gott i natt, i alla fall bättre än på länge.. Men Pelle tror jag inte tycker om dom. Han ska ha hård säng och jag mjuk : /..


Idag hade vi tänkt grilla fläsk kotletter och baconlindad potatis med tatziki till.. GOTT..


Ha en bra dag i solen.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards