hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Helen - 4 november 2010 09:30

Har äntligen börjat att träna nu på gym.. Mådde rätt dåligt ett tag och tänkte jag måste göra nåt åt det.. Så jag köpte ett gymkort.. Dels för att prova träna bort "hänget" man fått och dels för att man mår så mycket bättre då man tränar..


Har tränat 2 veckor snart.. 3 ggr/veckan och mår redan bättre.. Känner mej smidigare i kroppen.. Och till min stora glädje visade vågen NERÅT idag ; ).. Har haft en platå nu ett tag.. Har pendlat mellan upp ett halvt kilo och ner lika mycket.. Men nu ska vi se om man får ordning på det där..


I och för sej är det ingen nackdel med platåer heller.. Sist jag hade en hade jag minskat många cm i midjemåttet istället.. Så det händer ju saker med kroppen i alla fall..


Har börjat följa en tjej som har en månad kvar till op.. Det ska bli kul att läsa om hennes resa mot ett nytt liv.. Och jättekul att någon hittat min blogg som är på väg att göra samma sak..


Idag blir det en lugn dag.. Skulle rensat ur garderoben eftersom man inte kan ha mycket som är i den nu för tiden. Får se om det blir idag.. Skänka till Röda Korset kanske..  Min dotter och barnbarn har åkt mot Östersund, och gissa om man är avis då : /.. Får se när man tar sej ner.. Längtar efter min mamma nu!!


Ha en bra dag alla.. Kram

Skapa flashcards