hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Helen - 6 december 2010 18:24

Ja, jag har varit dålig på att skriva här senaste tiden.. Har hänt så mycket runt omkring.

Min yngsta dotter har flyttat hemifrån.. En annan dotter har sagt farväl till sin sambo som just nu befinner sig i Hong Kong.. Får se när han kommer hem..


Träningen går jätte bra, förutom idag.. Mådde inte bra alls så tog det väldigt lugnt.. Men tränade i alla fall..


Står stilla på en platå nu, och det är så otroligt ledsamt. Får se i morgon om vågen rört på sig. Har kanske gått ner 0,5 kg på kanske 1-1 1/2 månad.. Märker iof att det minskar i cm. Men man vill ju se resultat på vågen med. Har ju en bit kvar så..


På tal om det måste jag berätta en rätt komisk sak.. Min mellersta dotter var här och det blev tal om vikt och jag sa att jag vägde 86 kg nu och hon : VA!! Väger du det!!

Ja vad är det med det då sa jag.. Då såg jag tårarna rinna på henne och jag frågade: Men herregud, vad är det? Då säger hon: Men mamma, jag är ju bara glad, för det har väl du aldrig vägt! Gulligt va?!


Men jag HAR faktiskt vägt det en gång i tiden ; ).. Men det är väl en 25 år sen.. Svårt att förstå faktiskt.. Men så är det.. Och nu vet alla vad jag väger med. Men DET är STOLTA 86 kilon ; )..


Nej nu ska jag kolla lite på FB..


Har en "bloggvän" som opas i morgon bitti.. Vet hur hon känner sig nu, och önskar henna all lycka till på sitt nya liv..


Kram från mig..

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards