hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Helen - 24 december 2010 08:45

Vi firade lilla julen hos en av döttrarna igår.. Blev ju en massa julmat.. Det var till att tänka sig för och inte ta för mycket.. Kommer nog inte gå mycket julmat här i alla fall hahaha.. Tog EN av allt.. Det gick bra.. Men sen dukades det fram en massa julgodis i form av cup cakes, is choklad och mozart kulor.. Och åt inte så mycket, men räckte för att det skulle bli FÖR mycket.. Så senare på kvällen mådde man inte bra alls. Är ju känslig för för mycket sött. Men svårt att låta bli när det finns.


Fick för övrigt otroligt bra julklappar som vanligt.. Kofta från Gina Tricot, en ny prezzo bryggare från Bodum, Presentkort på H&M och Mozartkulor.. Så ska se om jag hittar mig nåt snyggt att ha till Nyårsfesten kanske ; ).. Och mozartkulorna lär ju slinka ner, om inte i mig så i nån annan ; )..


Ha en riktigt GOD JUL nu och ta det lugnt.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards