hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Helen - 27 december 2010 21:05

Ja nu är julen över och idag blev det vanlig mat och oj så gott det var.. Till lunch idag åt jag de sista resterna av julmaten och fick en dumping.. Märkligt det kan vara, man äter samma mat, och den ena dagen går det hur bra som hellst och den andra dagen dumpar man.. När jag dumpar får jag lite hjärt klappning, fryser och blir OTROLIGT trött... Men efter en stunds vila så är det bra sen..


Var även iväg och tränade på förmiddagen.. Och det var otroligt skönt. Får se om man tar sig iväg på Onsdag, ska visst bli väldigt kallt : /..


Kommer att bli mormor inom nån dag nu.. Det har kommit igång lite och vattnet sipprar hela tiden, så kommer det inte av sig själv så blir det igångsättning på Torsdag.. Så nu går man bara och väntar och väntar..


Min äldsta dotter överraskade idag med att komma.. Vi ska shoppa loss på stan i morgon. det ska bli kul, vet inte riktigt vilken storlek jag har nu..


Ha det gott.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards