hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Kallt...

Av Helen - 16 februari 2011 15:55

Det är svinkallt ute -26 på morgonen och på dagen -20.. Hatar när det är så här. Nu vill jag ha SOL och VÅR!! Gissar att jag inte är ensam   ..


Min äldsta dotter med sambo har varit här från Lördag till igår.. Trevligt har vi haft.. Alla   dag firade vi i Lördags med tre rätters och sedan bowling. Min mellersta dotter med pojkvän var åxå med..


Nack delen med 3 rätters är ju att man orkar inte mer än högst 2.. Men vi åt förrätten (räkmacka) innan bowlingen och middag ( stekt kotlett, ugnsstekta grönsaker, beasås, sallad) när vi kom hem, men efterrätten orkade jag inte (blåbärspaj med vaniljvisp) men det uppskattades ju av andra   .. Blev ju så man drack lite vin    med, kanske därför det blir svårare att få ner maten, blir ju som fullt fort..


Idag har jag varit och tagit prover   (fastande) för om 1 vecka ska jag till dietisten på återbesök. Men tror nog allt är bra, känns så i alla fall..


Har inte blivit nån träning    på 1 vecka och förra veckan bara 1 gång.. Måste ta itu med det nästa vecka. Förhoppningsvis ger kylan med sig..

Det har hänt så jäkla mycket senaste veckorna så man går bara och funderar på hur allt ska bli..


Ha en bra dag    


 
 
Sussie

Sussie

16 februari 2011 18:31

Hej hej!
Det är absolut ingen fara att det blev fel så hoppas du inte tog illa upp på något sätt!
Saken är den att det finns vissa personer som jag inte vill ska ha med min blogg att göra så när jag får en anonym kommentar blir jag lite orolig att det är nån sån som kommenterar...
Så jag säger förlåt till dig om du tog det på fel sätt!
Jag har inte fått nån tid än, jag väntar fortfarande på en tid för ett möte med läkarna som jag ska få inom 2 månader nu och efter det är det MAX 3 månader till op :)
Ha de så bra!
Kram

http://mittlivminavalminvikt.blogg.se

 
Ingen bild

Emelie

16 februari 2011 19:20

Haha någon som lärt sig att sätta in smaylisar eller? ;)
Är inte bra att du går och funderar så mycket, de tar ju så mycket energi. Du/vi kan ändå inget göra förutom att finnas där för dom. Och jag tror det kommer sluta bra på ett eller annat sätt! Så du ska se att allt kommer ordna sig! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards