hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Helen - 21 oktober 2011 17:57

Ja tänka sig, dagarna går fast man inte gör så mycket ; ).. I onsdag eftermiddag hade jag besök av denna skönhet   Alltid lika skoj förstås..


I går var det utvecklingssamtal på Erikas skola.. Det gick bra, skönt.. Sen for vi och köpte garn så jag kan sticka mer strumpor.. Hann med en sväng på H&M och Cubus med, men hittade som inget just då..


Sen när vi skulle hem svängde vi in på Pizzeria Viking och köpte en Kebab Pizza till Pelle och en barnpizza till mig, Erika köpte grillspett med fläsk filé och bacon, pommes och sallad och tatziki till.. Helt klart värt pengarna för det var JÄTTE mycket på lägg på pizzorna.. Så nu har man ett nytt favorit ställe!


Idag är jag SÅ täppt och skorvig i halsen.. Har även slagit sig på vänster örat så jag hör knappt nå   Jobbigt! Tror jag har feber till och ifrån..


Kokade en jättegod soppa till middag, det kändes som lagom idag..


Håller på att sluta snusa och röka med. Har rökt 2 cig sen i Onsdags, och inte tagit en enda snus   Duktiga jag! Får se hur länge jag/sambon står ut  ..


Ikväll blir det alltså lugnt.. Skulle bakat men orkar inte.. Blir nog bara en tårta som det verkar!


Ha en trevlig kväll.. Kram       



Skapa flashcards