hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Helen - 17 oktober 2011 11:00

Ja, jag fortsätter ha kvar den här bloggen.. Ska se om jag kan bli lite mer aktiv bara  .. För som en kompis sa så är det ju kul att blicka tillbaka senare och se vad man skrivit.. 


Jag har ju en hel del att skriva om, men vet inte hur pass privat man kan vara.. Mycket har hänt det senaste året.. Alldeles för mycket! Och ibland vill jag skriva här, men håller tillbaka för jag vet inte vilka som läser.. Vill ju inte att det skriver ska komma i "fel" ögon..


Ja ja, får se vad som händer!! Ha det gott.. Kram


Av Helen - 7 oktober 2011 18:18

Tror jag slutar bloggar här.. Har som inga läsare, och glömmer jämt bort att skriva, fast det händer grejer och jag har typ hela dagen på mig.. Kanske startar en annan blogg på nån sida..

Skapa flashcards