hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Helen - 13 december 2011 07:12

Idag är det Lucia dagen, och jag sitter och drömmer mig bort till den tiden när tjejerna var små och det var Lucia firande på dagis och skola.. Och man var SÅ stolt över de små.. Nu märker man knappt av dagen, är som en vanlig dag bara..


Dessutom är det skit väder ute idag.. Igår hade vi - 12 grader kallt, idag regnar det och är 2 plus grader.. Lär vara måttligt halt på vägarna idag..


I Söndags kom min äldsta dotter med sambo.. Bjöd på god middag bestående av marinerad helstekt fläsk karré och potatis gratäng och rödvinssås.. Mumma kan jag lova.. Blev lite kort spel och Tv spel.. Vi fick låna deras Wii medans dom är på semester ;).. Jag och Emelie körde ett pass Zumba som dom hade på spelet, och herregud så jobbigt det var men oj så vi skrattade.. Såg nog väldigt snyggt ut ;)


Dom åker till Thailand i 5 veckor på Torsdag.. Man är ju lite avis då.. Dom ska resa runt lite.. Kommer sakna min lilla flicka men hoppas dom får en riktigt härlig semester för det är dom värda! Ställer alltid upp och är så snälla jämt ;)


Annars rullar Livet på här.. Sambon blir bättre och bättre i foten och kan även köra lite bil ;).. Barnbarnet Cecilia är här varje Torsdag och varannan Lördag.. Hon fyller hela 1 år den 28/12 och har börjat ta sina första stapplande steg.. En riktig go tjej!   


Lilla Amie pratar för fullt nu och så förståndig.. Många roliga kommentare kommer ur hennes mun nu för tiden och man får alltid skratta ;)  


Har tappat bort de bloggar jag brukar läsa :( förutom en! Och tydligen läser dom inte min för jag har inte fått adresserna :(... Så än en gång, SKRIV BLOGGADRESSEN om ni läser.. Saknar ju dessa bloggar och har försökt med massa olika adresser men inget stämmer :(


Ha en underbar Lucia dag och ta hand om Er! Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards