hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg under april 2012

Av Helen - 1 april 2012 06:45

   Min älskade Mamma!

Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...

Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråkigt hänt.. Men då fanns du där, och gjorde vad du kunde för att allt skulle bli bra igen.. Och kanske var det inte så bra att dela alla bekymmer med dej, att lasta dom på dig.. Men du var ju som en vän, en vän som såg och till och med hörde genom telefon om det var nåt som inte var bra.. Och då kunde man ju inte dölja det..

Du blev alltid så glad när jag skulle komma... Gjorde dig för och bakade mina älsklings kakor, lagade maten jag längtat.. Tyvärr kunde jag inte komma så ofta som jag önskade.. Men är otroligt glad att jag var ner i mitten av Januari.. Då hade du det jobbigt med andningen, även om du alltid provade dölja hur illa det var..

Pratade med dig på Lördagen som alltid efter Melodikrysset.. På måndagen fick jag dödsbudet.. Och ingenting blir som vanligt igen.. Som när vi bestämt hur och när vi ska åka ner på begravningen, och jag tänker: Nu ska jag ringa mamma och säga att vi kommer ner, hon kommer bli så glad! Och då bara sköljer sorgen över en.. Jag kan inte ringa dig.. Men du kommer alltid att gå sida vid sida bredvid mig..

Saknar dig så otroligt mycket Mamma.. Men nu sover du lugnt och slipper vara fångad i din egen kropp och slipper kämpa varje ny dag.. Älskar dig!

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards