hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Helen - 23 februari 2009 10:01

Centimeter snö har det säkert kommit nu ; ). Tänkte kolla hur många som går in och läser med den rubriken. Och tydligen är DU en av dom..


Men snö har det kommit me. MASSOR!! Och det snöar än. Men det skulle väl bli bättre till i morgon.

I går gjorde vi väldigt lite, pelle hjälpte en kompis att flytta lite på eftermiddagen.

I dag händer väl inte så mycke heller. Ska kanske städa lite, vill ju att det ska vara någorlunda rent och snyggt innan vi far till östersund. Men jag brukar lessna så fort på städning så det blir inget gjort :/.


Har fått tag på en sköterska och pratade ang min järnmedicin. Jag blev ju så dålig i magen av tabletter. Hon skulle rådfråga en läkare för eventuellt måste jag in och få det i sprutform istället. Tydligen viktigt att man får i sej det där järnet. Men det är väl därför man är så yr och TRÖTT för man har järnbrist. Det blir nog bra.


Ja ja kanske skriver mer sen under dagen om jag kommer på nåt.

Ha det gott. Kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards