hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Snart nytt år!

Av Helen - 30 december 2011 08:01

Ja, nu har julen passerat och det har varit väldigt lugnt.. Har som inte haft nån julkänsla direkt.. Jag som brukar baka flera sorter, laga julmat har bakat en sort i år och endast gjort en Jansson.. Men det blev jul ändå ;).. Sitter med en otroligt SEG dator så får se om jag ids lägga upp nå bilder!


Julaftonen firade vi hos en dotter och hennes sambo och lilla Amie.. God mat, gott sällskap och julklappar.. Amies ögon lyste precis så som barnaögon gör på julafton! Och även jag hade varit snäll och fick paket bestående av: 2 st tunikor, en stickad tröja, 2 par duntofflor, 2 tröjor, och en mini platt tång ;).. Riktigt bra klappar eftersom kläder alltid behövs och jag STÄNDIGT fryser :/..


Juldagen Var vi också där och lilla Cecilia var med ;).. Så då blev det mer god mat och paket öppning :)


Den 28 dec fyllde Cecilia 1 år och vi hade litet kalas här.. Med tårta som sig bör och paket!

  Hon har tillbringat många dagar här nu och det är så härligt!


Blir inte att jag skriver här så mycket eftersom jag mest är på Bilddagboken och FB.. Så det var bra M att du påminde mig, glömmer som bort att skriva hahaha. men nu har jag gjort det. Kanske inte så mycket, men det kan komma mera en annan dag ;)


Ha det gott alla.. Kram

 
 
Monica

Monica

3 januari 2012 21:29

Ser ut som att ni haft en trevlig jul med barn och barnbarn :)
Inte fy skam med Janssons, är ju nästan det viktigaste på julbordet:)
Snäll tomte hade ni också, jättefina julklappar du fått :)
Tycker det är så kul att öppna trots att man börjar bli gammal, haha
Kul att du bloggar nån gång iaf när andan faller på :)
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards