hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Trevligt besök!

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med soltorkade tomater, ost och vitlök och Tagliatelle och sallad till.. Var jätte gott..


Igår följde vi jag och Erika med dom till Ö&B efter dom vart här och fikat lite.. Dom hade en del saker att inhandla till lägenheten.. Sen bjöd jag återigen på middag! Elicia, Ante och Amie var hit en sväng med..


Idag ska vi åka och se hur Amanda bor.. Och sen får vi se vad som händer.. Syrran stannar till Torsdag, så vi hinner umgås rätt mycket hoppas jag.. Så kul när någon kommer..


Har som lite lust att åka ner till Östersund med henne och hälsa på lilla Mamma.. Var ju längesen nu.. Men då måste jag ta bussen hem och det är SÅ drygt! Får se hur jag gör..


Och äntligen faller ingen snö från himmlen idag.. Annars har det vräkt ner snö i flera dagar nu..


Ha det gott alla.. Kram

 
 
Monica

Monica

12 januari 2012 20:35

Vad kul att du fått ha besök av din syster, och kul att din systerdotter ska bo här uppe ett tag:)
Förstår att du längtar efter lilla mor...
Ha en fortsatt fin vecka och helg!
Kram

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 4 januari 2012 06:10

Tänkte sammanfatta år 2011.. Kommer inte att bli ett roligt inlägg, men känner ändå att jag vill skriva om det. Ska försöka sammanfatta utan att avslöja allt för mycket.. Och ni som läser som känner mig, håll det ni läser för er själva. Jag skriver h...

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards