hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Morgonstund!!

Av Helen - 24 november 2011 06:41

Vaknar alltid så jäkla tidigt.. Mellan 5 och halv 7 varje morgon.. Spelar ingen roll att jag pinat mig kvällen innan och varit uppe längre  .. Men det är lugnt och skönt i alla fall!





Nu har sambon opererat foten, gick bra men blev mer komplicerat än vad dom trodde.. Var fler benflisor i foten än vad som syntes på röntgen. Så har han otur blir det en ny op om 2-3 månader.. Får hoppas på det bästa..


Igår var jag på smärtkliniken i stan och fick sprutor mot min värk och stela muskler.. Dom var så spända att han inte kunde sticka ordentligt, så fick 2 stick, sen fick han vänta några minuter för att dom skulle slappna av lite.. Sen gick det bra.. Man ska hellst vila 3 tim efteråt.. Så jag la mig på soffan och tvär slocknade.. Min dotter lagade maten som tur var.. Ostfyllda kyckling fileér.. Supergott var det!


Alltså vädret!! Idag är det 5 gr varmt   och ingen snö!! Åsså ska man ta fram advents saker och julgardiner, går som inte riktigt ihop tycker jag.. Men men, det blir väl att gå ner i förrådet och se vad man kan åstadkomma..


Idag ska vi ha Cecilia, får se vad vi hittar på för nåt  .. Alltid lika kul när hon kommer, man längtar så mycket efter henne..


Mina nya glasögon kanske kommer idag! Fick sms igår kväll att dom ligger på posten  ..


I Tisdags var min dotter från Lule här.. Alltid lika trevligt.. Så bjöd på fika och mat och surrade en del..


Nej nu ska jag läsa bloggar.. Har några som jag följer  .. Kanske inte är så duktig på att kommentera, men jag läser!! Ha en bra dag.. Kram






 
 
Lott@

Lott@

24 november 2011 08:18

Jag är likadan, läser en massa men är urkass på att kommentera

Tur bloglovin finns så man iaf har koll på bloggarna =)

http://www.lottaskrypin.se

Helen

24 november 2011 11:09

Ja och nu ska jag läsa din blogg ;)..

 
Monica

Monica

25 november 2011 19:41

Håller med dig, verkligen knasigt väder...Regnade för fullt idag, snorhalt ute här i byn...Adventspyntat hos gubben ikväll, men har inte hunnit annat än att sätta upp julgardinerna hemma hos mig själv...Kanske jag hinner på söndag efter jobbet , men vill ju gärna ha snö så man kommer i rätta stämning!
Önskar er en fin helg!
Kram

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards