hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Inte så kul...

Av Helen - 17 november 2011 06:44

Nej, blir inte ett så kul inlägg det här men skriver ändå.. Har varit sjuk i 2 veckor nu.. Förkyld och dubbel sidig hörselgångs inflammation   .. Så jag hör så illa nu och ibland ekar det bara i huvudet.. Otroligt irriterande! Men har fått öron droppar och peppar peppar börjar det sakta men säkert ge med sig..


Igår kom sötaste Amie med mamma och hälsade på Momma och Pelle.. Alltid lika kul, men lite jobbigt när alla ljud är så konstiga nu.. Hon har blivit jätteduktig på att prata och säger hela meningar nu.. Stor tjejen!



I efter middag kommer det andra söta barnbarnet Cecilia     Så då får man tänka på annat.. Längtar!


Annars händer inte så mycket här eftersom man inte orkar så mycket.. Ute är det knas med vädret.. Igår 9 grader varmt och idag 7 grader.. Det är ju helt otroligt, vi brukar ha MASSA snö nu.. Fördelen är att jag fortfarande törs köra bil men nackdelen är ju att det blir SÅ mörkt! Svart överallt..


Nästa vecka på Tisdag ska sambon äntligen få sin operation av foten.. Längtar verkligen, och det tror jag han gör med..


Men ha en bra dag alla och krya på er ni som är förkylda, har förstått att jag inte är ensam ; ).. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards