hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg under november 2009

Av Helen - 10 november 2009 18:38

Ja man kan nog säga jag har slutat blogga.. Tycker inte jag har nåt att skriva om.. Det är som alldeles tomt i skallen.. Kanske är det åldern eller nåt.. Men jag har skaffat facebook och Bilddagboken där jag sitter mycket.. Där behöver man inte skriva utan lägger upp lite bilder och så.. För er som kollar elicias BDB så blir den rätt lika eftersom jag inte har nån egen kamera så tar jag lite bilder av henne.. Så jag har önskat mej en av tomten, får se om jag varit nog snäll så jag får en..


Kallt var det i morse -6 brrr.. Har inte gjort nåt spec.. Var in en sväng på HSB för att höra hur man ställer in så man kan starta motorvärmaren via datan ; ).. Nice och höjden av lathet!


På coop och handlade en sväng.. Elicia och Amie är i lule hos Emelie och anders.. Dom har varit där sen i lördags.. Men kommer hem i morgon.. Amie blir stor tjej.. redan 1 1/2 mån och ler och vänder sej från rygg till mage..


Ja ja kommer säkert skriva lite framöver, men det blir nog inte lika ofta som förut i alla fall... Men rätt som det är kommer väl skrivandet tillbaka så jag behåller den här sidan..


Min BDB heter AmiesMormor (så klart) ; )


Ha det gott alla ni som läser.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards