hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Helen - 18 maj 2009 18:13

Ja, IOR är min favorit.. Kanske för att jag kan se en liknelse med han hahaha.. Lite lat och fundersam så där.. Stöter sej inte gärna med någon..


Soligt och varmt har det varit idag me.. Har packat i vanlig ordning, det är väl vad som händer här hemma nu för tiden.. Blir nån kartong då och då..

Elicia var hit en snabb sväng.. Lagat mat.. Erika följde med en kompis till stan en sväng..


Inte mycket att skriva om.. Men jag saknar en blogg att läsa idag syster!! Men jag ska ju inte sova än, så du hinner kanske..


Kram på er!!!

Av Helen - 18 maj 2009 08:21

Blir så jäkla upprörd och ARG av språket som används på internet.. Min dotter har blivit kallad hora, fitta och diversa andra mindre värda ord.. För hon gjorde slut med en kille hon har varit tillsammans med i 8 mån och blev ihop med en annan.. Tycker det är fördjävligt att man kan skriva såna saker.. men det är ju mycke så i den åldern.. men visst är det konstigt.. När en tjej har olika killar blir hon Hora, men när killar har fler tjejer, ja då skaffar han sej erfarenheter!!


jaja, nu ska jag lugna mej lite.. Har svept några koppar kaffe, så nu börjar man vakna till liv lite smått.. Trött idag när klockan ringde.. men solen lyser och det ser ut att bli ännu en härlig dag..


Ha det gott alla.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards